martinaplågeri

USCH en så hemsk dag, gick i skolan till 17:00 för sjutton gubbar!
Det är inte okej! INTE OKEJ!
Haha, vet ni? Det var en wannabe-getskägget-busschaufför på bussen idag. Han hade ett litet nervöst morgonsnack med oss imorse.
"Eh.. jaa... nu närmar vi oss svingeln här och jaa... jag fåg väl önska er en trevlig dag.... *paus* .... i bra tid är jag också.... jaa men ni får väl ha det så bra.... hejdå!"
Ja.
Dagen rullade på.
Vi hade gympa sista lektionen & på slutet var det dragkamp mot 8B haha. Fan vad alla sög, dom var ju 6 för många!??!?! och vi förlorade hela jävla tiden, eller killarna vann 2 av 3 gånger. Men tjejerna, vi sög. Haha. Skitsamma.
Men grejen är, att jag knäckte hela armen åt fel håll, usschh vad ont det gjorde, och det gör fortfarande ont!
Buhu, stackars mig, jag som aldrig annars skadar mig.... Men det gööör faktiskt oooont :(
Nu kollar jag på "Territory", och hade tänkt göra det tills jag somnar. Gud , det börjar ju bli lite spännande nu !
Så nu kan jag inte sitta här och blogga.
PUSS OCH HEJDÅ! ♥

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

2011-08-23 @ 22:11:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥