spa, tjoho

Alldeles nyss var jag på spa, fick massage och sånt! Det var jätteskönt, hela min rygg känns som spaghetti ;). Dock sa hon som masserade att jag måste äta mera, för mina skulderblad &ryggraden var för synliga tyckte hon haha. Ackackack, alla ska ju bara klaga på min kropp... Höhö, egentligen var man tvungen att vara 15 för att få komma in på spa-området, men vi lurade dom! Mohaha. Det var inte direkt svårt, men ändå, nu är jag kriminell. Och mördare är jag också, idag har jag nog brutalt mördat ca 100 myggor. Fan vad jag hatar myggor. Nej vet ni vad, nu ska jag lyssna på musik tror jag (3 dagar utan musik = katastrof) och sen gå och lägga mig, man blir så trött efter att ha fått masage att man knappt kan hålla ögonen öppna ! Pussheeeeeej, imon åker vi hem, men vi åker genom norge så jag kan inte smsa på några timmar. Men sen ska jag bli socialt uppdaterad och läsa varenda blogg här i världen. Och titta på Hitta Nemo. Jag kommer ha det bäst helt enkelt. Hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥