tant på motorvägen

HALLÅ DÄR ALLA BLÅBÄR! Nu är martina påväg in till staaan, så watchouuut bitches! Haha, skojaaaa. Eller jag sitter faktiskt i bilen påväg in till stan... Varje gång det kommer trafiknyheter på radion så ger den ifrån sig värsta brandalarmsljudet, så jag får en mindre hjärtattack varje gång. Och nu har det hänt 3 gånger på typ 5 minuter. Första gången varnade gubben om däckdelar på en väg mot kungälv. Andra gången varnade han om en bil i gråbo. Och nu, tredje gången, varnade han om en tant som tog en liten promenad på motorvägen. Det roligaste är ju att vi kommer åka förbi där om typ en kvart. Så jag kunde se i mitt inre, hur jag vevar ner rutan, stoppar ut huvvet genom fönstret och skriker "HEY TANTEN? WAZZUUUUUP?" . Hehe. Ja, det är sånt jag tänker på. Nu sitter jag och smsar med pierre, vi planerar hur jag ska kidnappa honom med en skottkärra. Herregud, vad jag saknar det puckot. Nej nu, nu ska jag fortsätta med att åka bil. Gud så kul! Puss puuusss, ni får roligare uppdatering när jag kommer hem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥