UJUJUJ så kul

Vet ni vad?
Min käre gamle vän (eller ah.. ganska precis 1 år gammal) vän Sara (som jag förövrigt skulle gått på bio med idag, men det satte sjukhuset stopp för) har sagt att hon vill fotografera mig!
TJOHOOOO!
Nu är det så att hon har typ värsta värstingkameran, en systemkamera, och hon är typ hur bra som helst på att fotografera (jag lovar, om ni ser hennes bilder så kommer ni tro att det är värsta kändisen som har tat dom).
SÅ FATTAR NI ELLER, jag kommer bli fotograferad av en riktig fotograf!!!!!
Hujedamig, hur ska detta gå!?
Men ändå, TJOHOOO SÅ KUL :D .
Men shit shit shiiit, det kommer inte gå!
Men HALELUJAH så roligt!
Ja, ....
jag kan inte bestämma mig för om detta är läskigt eller bara roligt?
För om det går bra .......
så kommer vi antagligen kontakta modellscouten som "hittade" mig på liseberg.......
OCH HERRE MIN GET, då blir det spännande!
men gode gud i himlen, jag vet inte om jag kommer klara detta !

förresten, min klasskompis storasyster är med på ett helt uppslag i GP idag!
sidan 8 - 9 i del 1, check it ouuuut.
hon är modell, och har vart sedan hon var 13..
känner pressen! hahaha näerå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥