vad ni inte vet - 1

Detta fick jag själv veta imorse, så here you go!
När jag var 5 år började jag simma på simskola.
När jag var 6 år började jag i tävlingsgruppen.
När jag var 6½ tävlade jag nästan varje helg, mot människor som var upp till 5 år äldre än mig.
Klubben som jag tävlade för (MASS) satsade hårt på mig, för dom försökte hitta talanger och sedan träna dom till elitnivå. Tydligen så var jag en talang.
Dom ville att jag skulle börja träna 2 ggr / veckan, + tävla varje vecka.
När man är 6½ år så är det riktigt mycket faktiskt, dessutom spelade jag piano och gjorde andra saker.
Så det slutade med att jag la ner, ifs när jag var 8 unjefär.
Vad jag har trott i hela min uppväxt, var att jag tävlade 1 ggn, och att det inte gick så bra, men att jag ändå fick en placket. Jag med mitt guldfiskminne kommer inte alls ihåg att jag tävlade varje helg, haha.
Ja, när jag var 6 år tävlade jag i simning, och inte nog med det, jag vann nästan varje gång.
Skulle ni kunna tro det, när ni ser mig nu?
Jag vågar liksom inte ens dyka.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Det finns en simdatabas som heter octoopen.se där alla simmare och resultat från tävlingar finns. Om du inte har bytt namn så stämmer inte vad du skrivit för ingen vid namn Martina har någonsin tävlat för MASS. Kanske har du gått i MASS teknikskola och tävlat dess interna tävlingar. M

2011-08-27 @ 16:50:37
Postat av: Anonym

Men dessa "tävlingar" simmas två gånger per termin så du kan omöjligt ha tävlat nästan varje helg. Så någon har nog overdrivit lite för dig här..

2011-08-27 @ 16:53:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥