vad ni inte vet - 4

Anledningen till varför jag tvekar till att bli modell är faktiskt....
att jag inte har nån jävla aning om hur man ska se ut framför kameran.
att jag inte vågar bli fotograferad i bikini / underkläder.
att jag kommer skratta hela tiden, vara tomatröd i ansiktet, och inte kommer kunna vara seriös.
att jag inte vill missa skolan.
att mina kompisar kommer bli annorlunda runt mig,
Men framför allt..
att jag kanske blir riktigt stor.
För då har jag ingen jävla aning om vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: burninghot

MARTINA! VA HAR DU FÖR HÖGA TANKAR OM DIG SJÄLV ? EN KLANT BLIR INTE "STOR" SERRU, NOPE, RÄKNA ME 10 ÅRS FÄNGLESE FÖR FORTKÖRNING I ÖKNEN IST :D PS. men om de blir så att du blir bjuden till NYfashionweek nån gång, RING MEJ! JA SKA ME!! ;P<333333

2011-08-11 @ 17:10:01
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥