Dear mamma & pappa,

Det är dagen efter julafton och jag börjar redan skriva min önskelista inför min födelsedag, haha.
Nejmen, detta är faktiskt saker jag har kommit på nu efteråt att jag vill ha!
Jofama by Kenza skinnjacka 3!
Seriööööööööst den är så snygg att jag svimmar.
O.P.I nagellack!
Rosa jeans, nu jädrar ska jag sticka ut haha.
Marinblå stickad tröja med amerikanska flaggan på (nån som har märkt att jag älskar den flaggan eller?)
College i gruppen Jumpsuits hos Ziperall (JUMCOL0201r)Candycane i gruppen Jumpsuits hos Ziperall (JUMCAN0051-XXSr)
Leopard i gruppen Jumpsuits hos Ziperall (JUMLEO0071-XXSr)
En av dessa ziperallar... kan inte bestämma mig för vilken!
Onepiece i all sin ära, men jag tycker ändå att ziperall är bättre faktiskt...
Eller, det känns väldigt onödigt att lägga typ 1500 (har inte jättekoll på vad dom kostar) på en sak man bara kommer använda hemma liksom... 900 kr är tillräckligt haha !
Och såklart, mina kära ajfånskal...
YEAH !
och såklart mina kära Jeffrey Campbell Lita, allihopa, men de har ni redan sett typ 1000 bilder på så det behöver jag inte visa känner jag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥