Julklappar,

Kolla vilka fejna klappar jag fick från Sara & Hedvig !
Jättefint läderarmband med ett M på, Hedvig har ett likadant, fast med ett H på då :)
Så fiiiiiiiiiiint! Från mallorca också, så det är unikt. Kåmpizarmand ja0!
(mobba inte att min handled är så liten att man måste dra åt det allt det går haha..)
Cupcakeläppglans! Det smakar jordgubb och är rosa. Hur klockrent?!
Fick det såklart från cupcakeälskaren herself ;)
ETT MAKE A WISH ARMBAND, yeahhh!!
Jag var med när Hedvig skulle köpa det haha, hon ba "gillar du dethär?" "JAAAA" "okej så bra.... kan du gå och sätta dig på espresso house där borta så kommer jag snart? :)". Hahahah.
Ska sätta på mig det på nyårsafton har jag bestämt! Tills dess ska jag ha på mig M-armbandet ;)
Från Sara fick jag denna bok.
Det kanske ser ut som vilken bok som helst, men det är det inte...........
Till er som inte kan se vad det står:
God jul Martina. :)
Detta är en julklapp till dig där du ska få skriva din första bästsäljande roman, en reseberättelse från något land, din biografi eller något annat kul.
Jag hoppas att den ska komma väl till hands i vilket fall som helst.
Min tanke med detta var att ge dig något där du kan låta din inre fantasi gå lös, detta var det bästa jag kunde hitta för tillfället.
Nej, bara för att du ska minnas mig och du nu läser detta någon gång i framtiden (när du är typ 50 med massa barnbarn då).
God jul och gott nytt år.
Mannen
(eller den rosa flygande elefanten, fast du är ju inte den utan vi flyger ju iväg på den till landet ingenstans i paradiset i Martinas huvud) :D
Datum: 20-12-11 Klass 8D Sara _______ till MKW.
Och allt det svarta gåt ihop in i ett kasettband längst bak i boken, och på kasettbandet står det "Martinas berättelse".
Himla gulligt! Verkligen personligt, herregud, nu har jag massa planer...... Min stora bestseller ska stå i denna boken, jag lovar och svär.
Det första jag såg framför mig när jag fick denna var : När min bok publiceras så ska det stå "Tillägnas Sara ______, utan henne skulle detta inte vara möjligt" typ. Haha. Sådär klychigt som alla böcker börjar.
Jag är himla glad!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥