NITZIES.BLOGG.SE

Hallå i stugan, nu är det så att min söta vän Janina har startat en blogg! (ÄNTLIGEEEEEN)
Hon äger på att fixa naglar, är skitduktig på att måla och har världens tjockaste hår. Just därför tycker jag att ni ska läsa hennes blogg.
På bilden är lite av de designer hon har gjort.
Hon kommer göra turtorials för att ni ska kunna lära er att fixa naglarna lika gulligt & proffsigt som henne,
för er som inte har sådan tur att KÄNNA konstnären (som jag då) och inte kan få era naglar PERSONLIGT FIXADE (som jag då) (hähähähäh).
Janina, här med utser jag dig till min personliga nagelterapeut.
Hon skriver inte bara om naglar, utan hon Hissar/Dissar även olika saker & skriver om hår.
Detta är en blogg jag kommer följa varje dag tills jag döden dör! (citat från julkalendern, check).
GÖR DETSAMMA, tryck på bilden eller HÄRför att komma till bloggen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥