sötnosar !

16 människor var gulliga att titta in här igår, käääärlek.

NU SITTER JAG VID MIN NYA DATOR.
Jag ääär så kär! Totalt skitfin och jättebäst är den.

Förresten så drömde jag det bästa någonsin inatt, den handlade om Malin, Egypten och en skitfin pojke haha. Seriöööst, jag vill ha en pojkvän i julklapp. Fast nu får jag vänta ett år... Äsch vafan, jag kan satsa på födelsedagspresent.
Om 1 månad och 3 dagar blir jag fjårtiz, herregud. Sist av alla men ändåååå!

Har INGA bilder på denna datorn än, men godegud, ska ta kort på alla mina klappar med min kära ajfån & sen ska ni få se!

PUSS PUSS ♥


knasig bild, just the way I am !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥