tafsande arslegubbar

Trevligt trevligt, min rumpa har blivit smekt av en okänd gubbe ja0.
Står lite fint på spårvagnen och helt plötsligt WOOP! En hand på min röv.
Prövade med lite tankemanepulering men det funkade inte...
"TACK GUBBEN, men jag klarade mig utan den där, tack :) Jag stirrar på dig, kan du ta bort den? JAG HAR MÄRKT VAD DU GÖR, TA BORT DIN FRIKKING HAND?!?!?!?"
Nej. Så jag flyttar mig. Han flyttar efter. Jag ställer mig en bit ifrån väggen. Han följer frikking efter!!!
Jag vänder mig om och råstirrar på honom. Han låtsas läsa Metro.
Jag ställer mig mot väggen och pressar sönder hans hand så hårt jag kan, haha, mohahaha.
Hör ett litet "aoooouuutchh, bitch!!".
MEN SEN ÄR HANDEN DÄR IGEN?!?!?!?!?!
Vill fucking mörda gubbjäveln.
Bort med dina äckliga händer från mig.
Disgusting gubbjävel. Han är död om jag ser honom igen. Eller Pierre. haha. Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥