tagga tagga malin!

TJOOUUU, om typ 1 timma kommer Malin & hennes familj, det ska bli sketkul.
Vi ska äta massa god mat och spela massa roliga spel och ha massa kul (som keela skulle säga).
Tills dess får jag nog fixa mig lite. Just nu ser jag ut såhär :
image description
tjolahopp, har precis kommit ur duschen. Fint mitt hår är, slickat spikrakt ner.
Förresten måste jag säga att iphonekameran är BÄST, sålänge man inte använder vända-om-kameran eller vad den heter. Då blir det helt knas. Ni ser ju själva.
IALLAFALL, nu måste jag drao ja0 .
PUSS ! 
(har inte kommit på hur man gör ett sånt svart hjärta jag typ överanvänder på denna datorn än)
(någon som kan lära mig?)
(tack).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥