ack ack lilla flicka

Hon sa att hon hatade mig och att jag är kaxig.
SIKKEN JÄVLA LITEN SKITUNGE!
Hon ska då fan inte tro att hon är nån!
Men hon dissade sig själv, HAHAHA
Jag: Jag tror inte ens du vet vad kaxig betyder.
Hon: Jo det vet jag visst. Det betyder att man är tuff och vågar säga vad man tycker!
Jag: Så du hatar alltså mig för att jag är tuff och vågar säga vad jag tycker?
Hon: .... *tystnad*
Sen tar hon bort mig som vän.
HAHA!
Bäst för henne det.
Skrev en fin liten status om henne också :)
"Hahaha, det är en liten tjej på chatten som säger att hon hatar mig, att jag är kaxig osv. Hon
försöker ljuga om att hon är 13 år, men hon kan inte ens stava så det tror jag så mycket jag
vill på. Vissa människor har helt enkelt inget liv."
Sen efter hon hade tagit bort mig så skrev jag till hennes storasyster:
"Brukar din lillasyster säga att hon hatar folk när hon inte ens känner dom? Du kan ju hälsa
henne att hon inte kommer få många vänner om hon håller på så."
HON BLIR SÅ DISSAD SOM MAN KAN BLI!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥