Dag 15 - Mina drömmar

Menar ni drömmar som man drömmer på natten eller typ saker man vill göra?
Vi kör på båda.
På natten drömmer jag väl om ... allt?
Igår drömde jag att det kom nån och skjöt ihjäl hela min familj framför ögonen på mig, sen la dom mig i en bil o misshandlade mig tills jag dog, haha, en sån fin dröm va?
Men det är klart att jag drömmer bra drömmar också, fast dom kommer man ju nästan aldrig ihåg.. det är bara dom som har gjort mest intryck som man kommer ihåg, och det är ju oftast mardrömmarna.
Men mina framtids-drömmar då...
Det ända är väl egentligen att jag ska vara lycklig i hela mitt liv. Ha ett bra jobb, ett fint hus, en grym man, två små fina barn och massor av vänner, haha :D.
YEAH , det var mina drömmar det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥