HUMOR PÅ ELITNIVÅ!

Jag har haft en grym(m) dag med maulin, vi är fan dumma i huvudet :D
Jag slutade 11.40 idag, de var ju chill. Fick isf stå och vänta på bussen i 15 minuter i typ 15 minusgrader, I TIGHTS. Men men, så äre, livet är hårt.
Sen när jag kom hem så åt jag för det första, två mackor, varm choklad och en bulle haha, jag är så nyttig (A).
Sen chillade jag bara, väntade på att maulin skulle sluta. Och när klockan var 13.00 så ringde hon och sa "Hej jag har slutat nu jag kommer om fem min hejdå" typ, haha :D
Så kom hon, o vi satt o snackade bullshit. Vi är bäst på det. Sen gick vi ner o åt, specialare, ingen får veta vad det är (H). Men iallafall, efter det skulle jag lära malin att spela füre lise (hela) på piano, det tog typ 1 timma? Haha, hon är seeeeeeeg.
Sen gick vi upp o snackade ännu mer bullshit, hittade massa gamla böcker, FAN VA KUL DET VAR :D
"hon har en jätteful rumpa i sina fula "jeans""
"när jag smygkollade så hoppade hon jättefult"
"hon är ful, hennes syster är ful, hennes mamma är ful, hennes pappa är JÄTTEful"
"Mysteriumet löst av: Martina och Malin"
Hahaha, vi var typ elaka superhjältar när vi var små? Vi löse massa mysterium. Vi är coola.
Sen kom mamma o pappa hem, fixade mat till oss 3 (mig, malin och carl) , det blev revbensspjäll med bakpotatis, gôtt mos !
Sen så gick päronen på 50års kalas, och vi "barn" blev lämnade ensamma... snyft snyft.
Vi kollade på i rymden finns inga känslor och den var inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara?
Skitsamma, vi åt choklad till eftersom att det var det ända malin kunde äta, eftersom hon har typ "chips förbud" haha. Knas.
Sen kollade vi på världens bästa Agner "OH ITS SO FLUFFY IM GONNA DIIIIIIIIE!!!!!!!!!" JÄVLAD va jag älskar henne!
MEN NU HAR JAG JU GLÖMT DET ROLIGASTE PÅ HELA KVÄLLEN!
Efter middagen och innan filmen, så skulle jag & malin gå ut o mata mina små ninisar. Haha.
Jag höll i matburken, vattenskålen, morötterna och vattnet. Och helt plötsligt så halkar jag (det är värsta isbanan
till kaninburen). Och det första jag skriker när jag ligger där på rygg i snön är:
- NEEEEEEJ! RÄDDA VATTNET! ÅH STACKARS MOROTEN! RÄDDA MOROTEN! HJÄÄÄÄÄÄLP JAG
KISSAR PÅ MIG!
hahahahahhahahahahahahaha åh herregud !
Malin kunde inte sluta skratta :o
Hon bara skrattade o skrattade.
Hahaha, det var jävligt roligt xd
Så att det inte ska ske några missförstånd nu så kissade jag aldrig på mig, jag bara sa se för det hela var så
roligt o pinsamt o galet o allt på samma gång! Så jaa... i desperata situationer så säger man desperata saker
helt enkelt :).
Nu måste jag dra på toa , ses senare eller nån annann gååånggg :)
BAJA NER ER!
(eller nej, för då kommer det lukta illa...)
förresten så fyller fidde år idag, GRATTIS!
fast ingen bryr sig om honom, när man kan bry sig om mig :)
Hahaha, så elak jag är... mohaha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥