Inget fingeravtryck (y)

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT
för att jag inte har uppdaterat på 2 dagar, hehe, det suger TACK JAG VET. MEN, jag har många bra anledningar.
1. Igår fick jag veta att mina föräldrar kommer skilja sig (99% säkert)
2. Jag tänkte inte riktigt på vad jag gjorde och fick tummen på en katrull, precis där den hade stått på plattan, så jag
brände av hela mitt fingeravtryck. Det var ju såklart inte meningen. Det gjorde så jäääääääävla ont, satt & grät i
2 timmar efter det. Har nu ett vcompeed på, men jag kan inte använda tummen, kan inte nudda något med den.
3. Åkte till landet och checkade läget. Där uppe finns 0 internet.
VART FAN ÄR SOFIE?! JAG BEHÖÖÖÖÖÖÖÖÖVER DIG!!!!!!

Kommentarer
Postat av: bästaaalfhildd

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH NEEEEEJ DUUU FÅR INTEEE FLYYYTTTAAA!!!!!



fast annars har du ju de rätt gôtt, nu kan inte polisen ha dig i deras register xD<3

2011-02-23 @ 12:58:22
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥