KONSTIG CHEY

Asså varför råkar jag alltid ut för alla konstiga människor?!
Denna gången är det en tjej på facebook som har fått lite dampryck.
Såhär var det:
Hon addade mig på facebook. Hon hade samma efternamn som en av mina vänner (som heter Emma. Emma är en kompis till min kompis Anna, så jag har aldrig träffat henne i verkligheten, bara på msn o så). Så jag antog att denna tjejen var Emmas lillasyster.
Nu, ca 5 dagar efter att hon har lagt till mig som vän på facebook, så frågar hon vem jag är? Brukar man inte lägga till sådana som man vet vilka dom är eller?
Och nu håller hon på att tagga MIG i MINA profilbilder?!
Asså herregud, vad är det för fel på kvinnan?

Och Loka? Vad är det för namn? Det är ju namnet på bubbelvatten...
Haha, och så fegar hon ut och loggar ur chatten när hon ställs mot väggen...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥