OMOGNA SMÅKILLAR

Carl kommer hem med Jacob. Dom är helt störda.
Jacob: CAAAARL! HJÄÄÄÄÄLP! TRÄSKTROLLET ÄR HEMMA! VAD SKA VI GÖÖÖÖÖRA?!
Carl: AAAAAAAAAAH!!! VI MÅSTE STÄNGA IN HENNE!
Jag: Men seriöst, ni kan inte stänga in mig i mitt eget rum?
Carl: HIHIHIHIHI jo det kan vi viiiiiiiiisst!
Så stänger han dörren och går på toa, medans jacob sitter framför datorn.
Jag går ut till soffan, som är i samma rum som datorn.
Jacob: HJÄÄÄÄÄLP! TRÄSKTROLLET HAR RYMT! CARL VAD SKA JAG GÖÖÖRA?!
Carl (inifrån toan): Jag vet inte! Hitta på nåt!
Jacob: JAG ATTACKERAR HENNE!
så går han och hämtar ett gummisvärd och går emot mig
Jacob: DUMT träsktroll, DUUUMT träsktroll! Jag kan inte se ditt fula face utan att spy!
Jag: Ha - ha du har sååå roligt va? Ska du slå mig med ett gummisvärd? Är du tre år eller?
Jacob: Eh.. nej det är jag inte.. jag är 10..
sen går han och sätter sig vid datorn, carl kommer ut och sätter sig bredvid.
dom sitter och viskar och tillslut går jacob in på carls rum och kommer ut med ett låtsas gevär.
Jag: Men herregud, hur omogna är ni? Ni kan inte få ut mig ur mitt eget hus!
Jacob: Man måste ju vara förberedd om du skulle komma närmare, man dör av din stank!
Jag: Då har du ju inte luktat på dig själv.
Jacob: Eh.. jo det har jag visst.. MEN DU ÄR ETT TRÄSKTROLL OCH DU ÄR FUUUUUL!
Herreguuuud, skaffa ett liiiiiiiiiiiv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥