pjär päron

Jag är trööött.
Det är Pierres fel :(
Han snacka med mig på skype, och så vägrade han sluta, o när jag sa att jag skulle gå så började han gråta (jag skojar inte, det kom tårar, hahaha).
Tyckte så synd om den stackars lille pöjken så jag var tvungen att stanna :(
Men jag tvingade honom att plugga (H). Och så satt jag själv o plugga. Och så fick jag damputbrott om han sa något när jag satt o plugga haha.
Stackars Pierre, han har det inte lätt när han är vän med mig :)
FAST han är rätt bäst ändå :D
Vi satt och snackade i 3 timmar, hähä. Det är normalt för oss. Vi är normala. Iallafall lagom.
Nu ska jag göra något - typ hitta en annan bloggdesign?
JIPPIIII säger ni då :D
Har haft denna i evigheters evigheter, men den är fin :).
Fast nu är det dax för en ny  !
Så därför kanske jag inte bloggar så mycket, tills det är fixat.
Jag kan säga att jag är rätt stolt, jag har skrivit typ 550 inlägg.
Är man bäst eller är man bäst?
Jag är inget av det. Jag är superbäst.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥