plopp plopp

På bara typ 3 sekunder så trillade det in massa kommentarer, gud vad kul!
Det trodde jag aldrig, haha. Min blogg har ju haft kommentar torka hur länge som helst, och nu helt plötsligt så kommer dom som ett rinnande vatten.
Min statestik steg så snabbt så jag var tvungen att gå in och kolla om jag (mot all förmodan) var med på blogg.se's framsida eller något, men icke sa nicke. Update: jasså jag VAR med på blogg.se's framsida, som "senaste inlägg" tydligen :)
Jag fattar inte vart ni kom ifrån, men tack för att ni kommenterar :)

kolla så gulliga :D
hehe, visst är jag grym på att måla raka sträck över ip nummrena? ;).

en av alla 1000 egobilder ni inte har sett ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina - Humor & Musik 24/7

sv; Tackar :D



Du var med på Blogg.se's framsida. I senaste inlägg :D

2011-02-13 @ 16:40:28
URL: http://delightcity.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥