Smycken - REA

Har vart inne o kollat på StylebyTyra, på beställning från Sofie.
Och eftersom att hon fyller år imorgon så får jag väl göra som hon säger... en pytteliten födelsedagspresent kan man väl kalla det :D
Personligen så tycker jag inte att det fanns så mycket fina saker alls kvar på rean, eftersom att den har pågått ett tag antar jag, men jag hittade lite roligt/fint som ni ska få se :)

fett nice att gå runt med en elefant på fingret :D
Den var ju ascool, haha.
Pris: innan rea 129 :- REA 65 :-

denna var lite fin/ful. Ögonen var ju asläskiga. Men den var ändå.. okej.
Pris: innan rea 149 :- REA 45 :-

Dessa var ju rätt snygga, kors och hjärtan på samma gång.
Pris: innan rea 69 :- REA 35 :-

ett örhänge med massa kors. Ändå rätt coolt ;).
Pris: innan rea 129 :- REA 65 :-

Haha, denna var ju assöt! En liten panda-ring :)
Pris: innan rea 69 :- REA 35 :-

En ascool dubbelring med en ren som springer på.
Pris: innan rea 50 :- REA 25 :-

Ett gulligt litet örhänge med en "diamant" och en pärla.
Man köper såklart i par.
Pris: innan rea 39 :- REA 12 :-
Bara 12 kronor, det ska man ju lätt köpa!
(om man har hål i öronen, vilket jag inte har, hehe).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥