TJENIXEN

Vaknade 7 idag när mamma kom in i mitt rum och började leta efter låneböcker som är typ 3 månader försent inlämnade. Sen kunde jag inte somna om. Superbra.
Det gjorde inte så mycket eftersom att städerskan kom klockan 8 och mitt rum var en katastrof, kläder och papper överallt så man såg knappt golvet, o då går det ju inte så bra att städa... Så jag fick röja, och sen satt jag bara på min säng och läste (har läst ut "tänk om det där är jag" nu) tills jag hörde att hon kom upp & började städa. Då tog jag min kära lilla dator och gick ner och satte mig, och sen när hon kom ner o började moppa golvet så fick jag gå upp igen... Haha.
Jag är skithungrig men jag kan inte gå ner o äta för hon håller på att moppa golvet i köket och sen kan man ju inte gå in där om man inte vill att fötterna ska stinka rengörningsmedel och typ fräta sönder, jippi.
MEN jag klarar mig, jag kan ju alltid blogga (A)
Vet ni en ASbra sak? Man kan komma in på Zaras webbbutik nu!
Det betyder att ni kan få ett kläd-inlägg med fett mycket snygga kläder!
Ska nog sätta mig o börja göra ett sånt nu..
Tills dess kan ni få se denna bilden, haha ;

hahaha, gjorde den igår när jag hade tråkigt.
Jag vet att mina ögon ser konstiga ut, men jag körde "auto fix" och ljuset blev helt cp. Jag fixade ljuset men ögonen blev typ olika färg? Haha :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥