TJO BANANERS !

Tjena mina små apor!
Här sitter jag i min säng och lyssnar på schteekig musik :

martina goes teknisk och kan fixa youtubeklipp tilll bloggen när ingen annan kan (H)
Ni får igga början, för den låter som om det är nån egyptisk arablåt, fast den är faktiskt bra sen :D
People are you ready for it?
Tell me are you ready for it?
Put your hands up in the sky, sky,
Would you lik to be a winner?
Then it's time for you to show it!
Put your hands up in the sky, in the sky!
Sitter och käkar massa choklad. Dime, toblerone, nougat crisp, pearl nut osv.. Det finns folk som tror att
jag har anorexia? Herregud. Nej. Ni ska bara veta vad jag äter till mellanmål. Eller ah.. malin vet ju ;).
Idag har jag varit i skolan, SURPRISE! Eller inte.. Det var rätt soft, fast vi fick äta kl halv 1, och så var det
fisksoppa. Uäk. Det såg ut som någon hade spytt i en bytta och sedan serverade dom det till oss. Ärligt.
Det fanns ingen chans att jag skulle äta det (eller nån annan för den delen) och filen var slut och caféet stängt
och "nöd-lösningen", den andra soppan, var champinjonsoppa, och det är bläää. Så vi fick gå och fjäska med
mattanterna lite & så fyllde dom på filen (a).
Haha, det är superkul, för jag har haft lockigt hår de senaste dagarna, och då har jag fått höra från maaaaassa
personer att jag ser ut som en ängel :) Haha, man blir så glaaaad. Dessutom så är Astrid, Agnes, Sara och några
till typ beroende av mitt hår, så dom håller på med det hela tiden haha. Jag visste inte att jag hade så fint hår?
Så gulliga :)
Nu ska jag plugga franska, har läxa tills imorron och jag har inte övat ett skit.
Hehe.
Synd att det inte räcker med lockigt hår för att slippa läxan ;).
Nu måste jag sluta skriva, herregud, jag kan inte skriva supermycket i varje inlägg för ingen kommer orka läsa det
ändå , haha.
Så nu drar jag !
Ska snacka med pierre, haha, han var så gullig idag. Vi snacka på skype och jag är så trött så jag orkade liksom
inte prata, så han pratade och jag skrev till svar. Och han ba: men snälla säg något?
Jag: mmhh...
Pierre: men något riktigt :)
Jag: aa okeejdååå, men vad ska jag säga?
Pierre: JAAA du sa nåt :D Du gjorde just min dag!
sen efter ett tag
Jag (skriver): Haha, orkar inte mer, nu drar jag HEJDÅÅ
Pierre (säger): NEJ snääälla gå inte! Jag måste säga förlåt! Snälla söta martina gå inte :(
Jag: Hahaha, okejdå , vad ska du säga förlåt för?
Pierre: För att jag var så sur i måndags..
Jag: Aha, men det är glömt nu :)
Pierre: Vill du veta varför?
Jag: Jaa?
Pierre: Min farbror hade dött och han stog väldigt nära mig :(
Jag: Och det vill du säga förlåt för till mig?
Pierre: Ja, för det gick ut över dig.
Haha, naw. Vi har ju våra stunder då vi inte bara bråkar ;).


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥