är det kanske där som dom bor, indianerna

JA VART LIGGER LAAANDET DÄR MAN BÖÖJER BANAAANERNAAAAAAAAA?
Fiddes fel att jag lyssnar på den låten. Skyll på honom.
Jag har märkt en sak, att killarna i familjen ketola/sörman är dom bästa som finns. Dom bästa kompisarna, MISSTOLKA INTE.
Haha, dom är några av de få som verkligen förstår en :)

Back to reality, det var faktiskt inte meningen att börja skriva om dom men sen så blev det bara så..
Jag har laddat ner GIMP. Det suger. Jag fattar 0. Sen försökte jag ladda ner photoshop. Det gick. Men jag har glömt hur man packar upp skiten. Så nu sitter jag här och är sur. Jag har ingenting att göra och jag är sur. Och pierre är inte inne på msn eller skype så jag har ingen att sura av mig på. Konstigt nog så gillar han när jag får PMS utbrott på honom, så ... Och när jag verkligen FÅR DET, jag då är han inte här!!!!!!!!
Bajskorv.
Nu måste jag göra något annat än att blogga, för det blir aldrig bra om man bloggar när man är arg.
SO LONG SUCKERS!
ey yo, skitunge, logga in nuva?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥