bloggtorka & influensa

TJOSAN
Min blogg har haft lite bloggtorka de senaste dagarna, men ni får faktiskt förlåta mig för jag har fått influensa :(
Jag kan berätta hela sorgliga historien om ni vill.
Det började i går natt.
När jag gick och la mig kl typ 12 så mådde jag "bra", jag hade bara en vanlig förkyldning och febern hade gått ner.
Sen så vaknade jag med ett ryck kl 2 för att jag helt ärligt inte kunde andas. Och jag var så varm så jag trodde att jag skulle brinna upp. Så jag slängde av mig allt täcke och försökte bli kall , haha. Men sen när jag blev kall så blev jag så kall så jag låg och skakade, så då var jag tvungen att ta på mig lite täcke igen. Men då blev jag sådär supervarm så jag var tvungen att ta av mig det igen och så fortsatte det så heeela natten. Inte nog med det, jag hade så jädrans ont i huvudet och var helt svimmfärdig, även om jag låg ner. Som pricken över i så kunde jag inte sluta hosta heller. 
När klockan var 8 så stog jag bara inte ut längre, så jag gick ner till mamma. När hon såg mig så sa hon "nej men herregud! vad har hänt?!" haha. Så kännde hon på min panna och blev helt chockad. Jag tog tempen och det visade sig att jag hade nästan 40 graders feber. HEEEEMSKT.
Så igår åt jag verkligen INGENTING, jag gick på en diet som innehöll typ 3 pyttesmå klunkar vatten, haha. Jag försökte äta lite lite yoghurt, men efter en tesked så mådde jag så illa så jag trodde att jag skulle spy. Och så var det i 2 timmar efter. Jag kunde inte äta någonting! Så det enda jag gjorde var att ligga i soffan och sova och vela dö. Jag tänkte hela tiden att "influensa är värre än döden", haha.
Idag fyller pappa år. Superbra, not. Alla andra äter bakelser och tårta och sånt, men jag kan fortfarande inte äta någonting :(. Mamma hade bokat bord på Hard Rock Café också, men det fick dom ställa in för jag kan verkligen inte gå. Så nu ska vi gå på min födelsedag, (y). Jag är 13 om 5 dagar, herregud! Jag måste njuta av min sista tid som "barn" ;).
Nej men, jag mår inte alls bra nu heller, är yr hela tiden och har jätteont i huvudet. Mår superilla. Kan inte äta något. Hostar hela tiden. Har inte ont i halsen men jag är superhes? Hur hänger det ihop?
Tråkigt inlägg jag veeet, men jag orkar inte fixa bilder och sånt. Jag har influensa. Tyck synd om mig. Haha. Skoja. So long suckers, vi ses när jag har blivit frisk.

Kommentarer
Postat av: ALFHILDÄGER

Men martina, har du fått tonåringsinfluensan, stackars....;D<3<

2011-01-24 @ 08:32:16
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥