Dag 11 - Mina syskon

Jag har ju bara ett syskon, men vi kör på det.
Jag har en lillebror, han heter Carl och ska snart fylla 11 år.
Han är världens jobbigaste och jag hatar honom av hela mitt hjärta.
Jag kan inte komma på ett enda ögonblick som han nånsin har vart snäll mot mig, han slår mig så han verkligen SKADAR mig och han måste helt ärligt ha nån skada i hjärnan.
Han kallar mig så grova saker som en normal 10 årning inte skulle veta va det betydde ens, och han sårar mig djupare än vad han ens skulle kunna tänka.
Han är cp störd, ful, en apa, äcklig, konstig, har ingen iq alls och jag hatar honom.
Snälla ge mig en annan brorsa?
Haha, lite skillnad mot alla andra som skriver "ah, men jag älskar honom ändå". Men det kommer inte jag skriva. För jag älskar honom inte ändå. Om jag ska älska honom så får han fanimig förtjärna det. Och det gör han inte när han kallar mig "hora" och slår mig tills jag gråter och är så skadad så jag kan behöva gå på kryckor. Jag lovar, det har hänt. Och att bli kallad "hora" "fitta" "knulljävel" det hör till vardagen. Fattar ni hur jävla dum i huvudet han är? Man borde söka hjälp. På riktigt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥