Elizabeth Arden

YEEEY !
Vet ni vad jag fick idag?
Smiiiink från min farmooor, hahaaa, det fick inte nii ;).
Nä jag bara skojade, eller nä det gjorde jag ju inte..
Men ah, va jobbigt allt blev nu.
Såhär var det iallafall, min farmor prenumererar på någon tidning, jag vet inte vad den heter, och så fick hon hem smink med den en dag. Och hon tyckte att hon var för gammal för rosa läppglans och brun ögonskugga, så hon gav det till mig idag när vi var på middag hos mormor allihopa. Och jag blev rätt chockad när jag fick reda på att det var Elizabeth Arden smink, haha :o Det kom ju ändå från en tidning liksom...
Men iallafall, ni ska få se lite bilder !

haha flummigt
kan vi konstatera att jag är lite kär i läppglanset? Huuuuuur fint som helst!
Och här kommer ögonskuggan:
YEAH, fint yes i knoow :D
Jag ska även uppdatera min önskelista lite:

fin blus från lindex

tröja från hm

rooosa solglasögon från bikbok , hihi jag vet att det kanske är lite tidigt att önska sig solglasögon, dom har säkert inte ens inne det, men vafan, jag fyller ju år (sorgligt nog) i januari, så vad gör man?
Det sista jag vill säga är, SOFIE, kommentera mera förisjutton gubbar!
Byebye ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

här har du den efterlängtade kommentaren! :D<3

2011-01-09 @ 21:49:45

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥