GÄSTBLOGGING!

Tjeeeeeena allihopa! :D

Nu tycker jag att det är dags för lilla Sofie att blogga lite på Martinas underbara blogg igen! :D
har ni saknat mig? klart ni har, mohaha...

jaha, vad ska man skriva då?
kan ju börja såhär: NEJ MARTINA, jag vill inte skaffa blogg, även om jag gillar att blogga :D ;)
kan även berätta att idag börjar jag 10.40 istället för 8.10 och slutar 12.45 istället för 15.50! liite nice ;) på morgonen har jag inställda lektionen för läraren ska på kurs och sen har vi pedagogiskeftermiddag! :D

efter skolan ska jag till stallet, wie!

jag har faktist inte så mycket mer att skriva nu, så det får bli ett kort inlägg från mig :D<3
hoppas vi ses snart igen!
PUUUUUUSS!


här får ni en jätte söt bild på martina som jag tog sist vi var hos henne :D
och glöm inte: PÅ FREDAG FYLLER DENNA UNDERBARINGEN 13 ÅÅÅÅÅÅÅR! :D miniplutt! <3
och jag fyller år den 14 februari på alla hjärtans dag (a) fast jag fyller 14, mohaha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥