Här händer det grejjor!

Oj gode gud, när jag ligger här och har influensa, ja då stiger statistiken 4 ggr om!
Jag kan ju försöka blogga lite nu då, för eeer skull ;).
Vet inte vad jag ska skriva bara, jag är fortfarande sjuk så jag bara ligger i soffan dagarna långa, och kollar på tv eller kollar på när lillebror spelar black ops, haha. Han är också sjuk. Not good.
Men jag ska ANTAGLIGEN gå till skolan imorgon (även om jag fortfarande knappt kan äta något) för jag orkar verkligen inte ligga hemma mer nu. Sååå otrooooligt trååååkigt.
Men Sofie ♥ gör min morgon idag iallafall, för hon har sooovmorgon så hon kan ligga och tjöta med mig på msn, wie! :D

hihi, bus bus (A)
*shhh, ingen säger till henne att denna bilden ligger här.... även om hon läser detta just nu...*
en liten fågel viskade i mitt öra att denna knäppgöken ska gästblogga?
PEPP PEPP!

Kommentarer
Postat av: bästasofie

MAAAAAAAAAARTIIIIIIIIIIIINA!!!!!!!!!!!

2011-01-25 @ 09:46:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥