tjo ,

Nu har jag och mitt affro pluggat röven av oss. Eller ah, vi är ju samma person...
Engelska prov imorron, taggaaaa. Inte, det är lixom femtielva oregelbundna verb, skulle gissa på 150 st. Vilket blir 450 glosor. Hejja!
Nu skiter vi i skolan, och går till det som är kul. Men tyvärr har jag inget kul att berätta!
JO JUSTE!!!!!
Nu blir det drama!
Kan ni svara på vad det är med bussar som vill döda mig?
Imorse KROCKADE min buss påväg till skolan. JÄDRAR ASSÅ! Jag vet inte riktigt vad som hände, men från att ena sekunden åka i 100 km / h på motorvägen till att i nästa sekund stå stilla, måste ju vara att krocka? Eller iallafall tvärbromsa.
Detta var vad som hände mig. Alla FLÖG fram! En gubbe som satt längst bak, han hade ju inget säte framför sig som "tog emot honom", så han flög rakt ut i gången. Det var riktigt läskigt, jag har jätteont i ryggen och nacken från det.
Bussen stog sill i typ 1 min på motorvägen och busschauffören gick typ ut och kollade, sen gick han tillbaka in och startade och bara började köra igen. Ljuset slocknade men det startades igen efter typ 30 sekunder, men ändå, snacka om galet? :o
Jävla västtrafik.
I ALLA FALL, så funderar jag på att göra ett inlägg med örhängen senare. Jag själv har ju inte hål i öronen, men typ alla mina läsare har, haha.
SÅ, vad tyx?
Cya later !
pierre får stå för den vackra bilden idag, och alla kan ju bara igga mig nere i hörnet :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥