Vad jag köpte

Haha, eftersom att Malin är besatt av att få veta vad jag köpe i lördags (haha) så får jag la ta  & visa det nu dådå :D

shnögg t shirt jag hade på mig idag (y), Jag är kääär, den är hur skön som helst !
Köpt på bikbok !

jag har TEKNISKT sett inte köpt den, och inte var det i lördags heller, men jag ska få den på min födelsedag vilket är om 11 dagar, så den får vara med ändå :D
OCH JA, jag vet att kissie har köpt en lika dan, men jag var faktiskt föörst ! Sikken jäkla härmapa ;) SÅNA ÄR JAG TRÖTT PÅ FÖR ÖVRIGT...
Köpt på bikbok för övrigt ;)
Asnajs cardigan, knallrosa såklart, vad annars liksom? ;)
Köpt från ginatricot :)
as mega super najs jeans, haha. Bra ord (y).
Nej men dom är jättesköna ! Från ginatricot

här snackar vi snygga saker alltså!
Det bästa av allt är ju att det står "Greatest 98" och så är man ju självklart 98... power på den !
gina tricot ;)

och så köpte jag även världens fulaste men världens skönaste säkerhetsväst på hööks. Det var den ENDA som passade, på hela hööks & hela myone. Jag var för lång och för smal för resten, mobbad :(
köpte också ett par fleece vantar, haha, inte för att jag tror att dom är så varma, men... Sköna var dom iallafall :D
Och så köpte jag ett jättefint linne / klänning på bikbok, men jag orkar inte ta kort & ladda över igen o sånt, och den finns inte ute på hemsidan. Så ni får överleva utan bild.
SO LONG ! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥