Victoria secret

Bara för att jag fortfarande är sjuk (det var ett stort misstag att åka till stallet igår, jag hostade HELA tiden och nu är allt bara värre) så har jag fixat massa bilder från victoria secret's hemsida, och ska ni tipsa er om deras kläder :)
Jag blev helt kääääääär, allt är ju så snyggt där :o
(haha det rimmade)

behöver jag säga något?
hela denna outfiten får mig att längta efter soooommaren ännu mer, vill ha vill haa!
Fast tills sommaren kommer så behöver man en snygg jacka....
Och ett par coola jeans.
Eller varför inte FLERA par coola jeans? :
Om man vill så kan man ju sova tills det blir sommar.
Och då kan man behöva något snyggt att sova i. Som denna.
Fast jag vill helst av allt sova i denna.
eller kanske denna?
dessa 2 kunde man nästan inte tro att de var nattlinnen.
Men det var de. Så dom kan man ju också sova i.
Fast det blir ju tråkigt att bara sova hela tiden.
Så under våran vakna tid på dygnet så kan vi ju ha på oss en tröja.
Till exempel denhär.
Eller kanske denna?
Varför inte denhär också?
Eller denna?
Sen när sommaren äntligen kommer så kan man ju ta på sig ett linne.
Vita linnen är snyggt när man har blivit solbränd !
Och rosa linnen passar ju till allt. Tycker man om man heter Martina och är galen i rosa.
Fast på sommaren kanske man helst vill ha klänning på sig.
Då kan man ju köra på rosa då med.
Eller på vitt om man så skulle vilja.
Eller blått..
Eller lila..
Eller ännu mer rosa igen.
Det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: bästasofie

super fina kläder :D dom jensen med blommorna typ var as coola :O <3

2011-01-27 @ 15:24:50
Postat av: bästaaalfhildd

2011-01-27 @ 18:07:42
URL: http://a
Postat av: bästaaalfhildd

Jag tycker mest om blommiga jeansen och den lila klänningen ;) Jobbigt att de blev värre me svininfluensan:( Krya! Go Martina<33

2011-01-27 @ 18:09:04
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: Josse<333

hahahahahahahahahahaha gu va kul gjort!!!!!!!!

2011-01-28 @ 16:46:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥