4 %

Har fyra procent batteri kvar, så vi får väl se om detta hinner komma upp! Nu har jag suttit i bilen i 9 timmar, närmare 10, och snart är vi framme! Igår, klockan 3 på natten skrev jag typ världens längsta och seriösaste inlägg, men det tog jag bort kl. 7 i morse , så det var nog nästan ingen som hann läsa det. Jag kan berätta att det var massor av saker som ni inte ens hade någon aning om mig! Inte en endaste människa visste det, förrens nu. Men jag tänker inte skriva ut det här, för det är alldeles för privat Herregud alltså, vad ledsen jag var. Om jag inte skulle haft pierre & sofie så skulle jag (högst troligt) vart död nu. Love you bestfriends <3. Nu dööör mobilen snart, kanske åker innanför norges geräns så kan inte smsa mer förrens fredag! PUSSSPUSS, SOFIE DU ÄR UNDERBAR & PIERRE DU ÄR GRYM, fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna så fina vänner? Puss!

Kommentarer
Postat av: erland

älskling,

du är det finaste jag vet och du är alltid värd det bästa.

vet inte vem jag skulle varit idag utan dig, för jag skulle inte klara mig en dag utan dig.

puss på dej, o jag hoppas att allt löser sig <3

2011-08-03 @ 14:50:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥