att vara , eller inte vara.... oskuld?

Nu har min otroligt normala familj gjort det igen! Herregud, fattar inte hur jag kan leva med dessa störda människor. Idag när vi var ute på havet så säger helt plötsligt min lillebror "martina.. Är jag oskuld?" . JAHA, det kom från en elvaåring. "ja det hoppas jag verkligen!" svarade jag. "vad betyder det egentligen? Jag hörde det på en film en gång. Det hette 40 years old virgin". (fråga mig inte vad det är för filmer min lillebror kollar på..). "eeh, asså... Det tänker inte jag berätta" sa jag. "PAPPAAAAAA! ÄR DU OSKULD?" skrek han då så hela havet kunde höra. "höhöhö. Det får du ta med mamma" svarade han. "MAMMAAA, vad är oskuld förnått?" frågade han då. "eh, jo alltså... Det är när man inte har haft samlag" sa hon. "ÅH , AHA! då är inte martina oskuld då, för en gång såg jag henne ha samlag med en bok i hennes säng". URSÄKTA?!?!? vad säger ungen?!. Och som pricken över iet så började han skrik-sjunga "IT'S RAINING MEENS HALELUJAH, IT'S RAINING MENS YEHEEY". Ja.......... Lagom normal familj sådära. Nu ska jag äta chips, godis och choklad tills jag spricker! Hajdåååååå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHAAA

2011-07-06 @ 20:45:35
Postat av: sites.com/alfhildärbästivärlden

HAHAHHAHAHAAHHAA JASSÅ MARTINA, I BRIST PÅ BÄTTRE SÅ FÖRLORAR DU OSKULDEN ME......EN BOK ? xD ;)<33

2011-07-07 @ 11:27:59
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥