depp depp döööötrist

Hej hopp, här ligger jag i min säng och käkar värktabletter som en riktig drogare. Har läst ut en bok på 400 sidor, om inte nåt kul händer snart kommer jag svälta ihjäl och dö. Har tydligen lovat att sova i tält med Carl inatt.. Det spöregnar.. Fuuuuck. Men man är lycklig när man vet att man iallafall har 4 personer som älskar en hur dåligt man än mår, hur hemsk man än ser ut och hur sur/arg/förbannad man än kan vara. Herregud,c nu blev jag djup.. Bäst att jag slutar innan det blir värsta gråtkalaset. Puss puss, jag älskar er allihopa.

Kommentarer
Postat av: banantårta

Martina du vet att ja älskar dej oså men den dagen du får ett hemskt utseende e ja BORTA!!:O tur att de aldrig kmr hända..... ;)<3333333333 hihi ja e ju inte ytlig elr så nejnej.... :D

2011-07-18 @ 16:00:30
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥