Designen....

... har ändrat sig något, eller vad säger ni?
Ni har för (nästan) första gången i denna bloggs 1,5 åriga liv fått en header med bilder på ingen annan än.. MIG!
Haha.
+ att jag har ändrat bakgrunden också, inte för att det blev exakt så jag hade tänkt mig, men ja.. det får vara så ett tag iallafall !
Men nu borde ni faktiskt vara stolta över mig, för jag har själv gjort både headern & bakgrunden, + lagt in dom själv utan minsta lilla hjälp, SÅDESÅ!
Förövrigt så har vi satt upp poolen nu, allt är klart förutom den lilla faktorn att det inte finns något vatten i den..
Och sedan har det jädra företaget skickat med ett alldeles förlitet överdrag, det är mycket mindre än själva botten av poolen.... Det kallar jag IQ på hög nivå!
Men men, nu står den iallafall där den står, vattnet fixar vi imorgon.
Och nu har jag ingenting att göra , så jag sitter och målar G-klavar haha. Så musikalisk är jag.
Jag blev faktiskt så inspirerad att jag funderar på att gå och spela gitarr...
JEPP, så får det bli !
här är en g klav, för er inte så insatta personer.
och här är en bild på mig, because I know you want it!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥