didn't saw that one coming

Haha,
nu har Malin gått hem..
MEN, vi ska ses ikväll igen & ta ett kvällsdopp vid stenbryggan , haha!
Hon blir inte av med mig..
Alldeles nyss så var vi nere vid ett ställe som nu heter "kläddoppar klippan", eftersom att jag badade med kläderna på där haha.
Malin filmade, så ni kan snart få en film på det, men då får ni vrida på era små huven :)
Jaaa, igår låg vi och pratade med pierre i nästan 4 timmar, till kl. 4 på natten, haha.
Det var fasenmig skitkul! Jag säger bara : fjoooingk !
HAHAHAHAHAHAHAHHA,
gud vad snuskiga vi var... eller ah, jag..
Synd om er, ni kommer ALDRIG få veta vad som sas ;)
Kan ju bara säga en sak... jag sov med ett namn på en kille i min klass skrivet på mitt ben, inringat i ett hjärta.
Och en kines hade jag också på benet. Malin gillar att måla på mig med en whiteboardpenna haha.
Och sen gick det inte bort idag heller, när vi badade i poolen. Haha, herregud, jag stog och skrubbade så in i tusan.
HAHAHA, jag kan inte sluta skratta när jag tänker på igår alltså... Leonardo DiCaprio.... Johnny Depp... **... FJOOINK!
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥