en av mina.......... stunder

Ja, nu vet ni ju alla att jag är otroligt normal, supersmart och inte alls efterbliven....
Men så har det inte vart i hela mitt liv, inte!
Jag hittade en supergamal anteckningsbok, sedan jag var kanske... 8 år?
Och vet ni vad det står på första sidan?
Tjabba tjena hallå.
Nu ligger det till såhär va, att jag heter Martina och jag skriver otroligt fult.
Men det kan vi ju bara ignorera.
Shut up and drive!
Så nu undrar jag....
vem sjutton lärde mig säga "shut up and drive" när jag var 8 år?
ja, vissa förändringar har ju skett iallafall.
Jag har tillexempel inte blont affrokrull längre,
och så får jag inte plats i en leksakslåda heller...
(jag är 3 år på denna bild, haha, inte 8)
HAHAHA, jag kommer exakt ihåg detta,
dom brallorna älskade jag!
Och jag ville alltid att pappa skulle köra omkring med mig & leka helikopter i det lådan, haha,
så han sprang omkring i hela lägenheten, jag satt i lådan & sa "tufftufftufftuffutff, TUUUUT TUUUUT, tufftufftufftufftuff" (begåvad unge som tror att en helikopter låter som ett tåg, jag vet).
Och sen var jag TVUNGEN att tända och släcka alla lampor typ 50000 gånger varje gång vi kom in i ett nytt rum.
Nu kan ju bara föreställa er hur det såg ut.
Jag tror tillockmed att vi har en film om det.
På tal om filmer, så var jag en riktig linslus när jag var liten! Och jag var en rolig liten prick också, herregud, alla skrattar så dom gråter när dom ser våra familjefilmer...
Om ni har riktig tur så kanske jag berättar om dom senare ;).
Men ni kommer aldrig få se dom, inte på denna sidan graven!
tjo balo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥