hej hopp och tjong i ballongen!

Tjabba tjena! Klockan är snart tolv och jag är pigg som ett vårtsvin. (nån som vet om vårtsvin är pigga? Det är dom! Säger vi). Denna dagen har vart chillidill, först väcktes jag av att en boll med päls dumpades på min mage. Sen efter ett tag så kom sopbilen, men bollis trodde såklart att det var jag som lät, så hon blev svinrädd och bet mig i fingret. Det gör faktiskt ooooohohooont :(:(:( kom och blås? Någon? Sen efter det ivarjefall, så åt vi frukost och sånt man alltid gör på morgonen (gud vad jag stör mig på folk som säger frulle förresten! Frulle låter som en fisk). Sen efter ett tag åkte vi till Torp, wohoooooo. Vi var inne i typ alla butiker som finns där, haha. Jag fick ett par solglasögon, ett jättefint armband, body lotion och sånt + massa mer saker, kan inte räkna upp allt. Carl köpte en radiostyrd helikopter som håller på att driva mig till vansinne, jag dödar jäveln som uppfunnit skiten nästa gång den trasslar in sig i mitt hår! Men iallafall, efter att vi hade köpt detta, + handdukar + stenar + badkläder + typ en miljon andra saker så började vi handla på ica maxi. Hahaha, shit pommes, det var kul. Mina fötter höll på att dö , så jag och carl hittade en stol mitt i butiken som vi satte oss på. Jag satt i hans knä , och jaa.. Vi var totalt galna. Pratade om att våra snorkråkor badade jacuzzi och sådant normalt. Sen skulle vi gå och hitta oliver, och då gick vi förbi blöjor. O då springer carl fram till ett paket med blöjbyxor och säger helt gravallvarligt "ÅH! Jag har alltid velat ha sånnahär!" . Åhgodeguuuuuud, jag skrattade så att jag var tvungen att sätta mig på golvet, snacka om att folk stirrade på mig haha. Och så hittade jag världens minsta tandkrämstub, den var jag bara tvungen att köpa. Åh juste! Innan vi började handla så åt vi på donken, och då var det en hälsoinspektör från USA eller nåt där, så alla i personalen var jättespånda haha. Det stog en som sa "goddag! Allt bra med er? Nu ska jag hjälpa er att hitta en kassa!" när vi kom in. Och då fanns det liksom 4 lediga kassor... Jag menar, vissa, jag är blond. Men jag är inte SÅ blond att jag inte kan hitta en kassa när det står 4 lediga precis framför näsan på mig! Nej nu ska jag sova, ska upp supertidigt imorgon och springa för första gången på 2 månader nästan. Jag kommer dö. Godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥