jag är djävulen

Gud så elak jag är, dissar min stackars blogg totalt. Men saken är att Hedvig von Peddvig har vart här i 4 dagar, så jag har inte haft tid! Vi har seglat optimistjolle, badat, flutit iväg med badringar, flugit drake, ätit upp en hel paradis-ask, spelat uno, vart på loppis, vart på göksäter, sooooolat, knasat oss, vart galna... Ja hela tjotabalongen! Och nu har hon precis åkt hem, så vi ska ut på havet straaaaaaxxxxxxx. Jag vill segla, men igår gick hela mastfoten av på Fanny (min optimist, haha) så hela jädra masten lutade . Så näe, jag får inte segla..... Fuuuuuck. Måste fixa med silikon och sån skit. Dessuton gick kick-fästet av på Best in town (carls optimist, men den borde heta Sämst in town). Så jaa.. Hehe. Vi seglar för hårt. Men men, jag ska blåsa upp gummiflotten istället och paddla runt. Sånt kul liv har jag. Nej nu kan jag faktiskt inte blogga mera, men ni är ju bäst som läser bloggen även när jag inte uppdaterar haha. Ciaaaoooooooo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥