kkekkekkekek

Fin rubrik, tack jag vet :):):):)
Vet ni? jag får DAMP. På videofy.me, för det går inte att ladda upp filmen!
Haha, den är 6 minuter , och den får bara vara 5. Dessutom kan det inte vara mer än 300 MB, men den är på över 1000.... LYCKAT!
Så tyvärr får ni inte se när jag tar ett kläddopp, haha, bad 4 u.
Men ni kan iallafall få bilder, från INNAN jag gjorde mitt spontandopp...
fejna skor, fejnt sällskap & fejn sjö.
kan det bli bättre?
knappast.
Haha, när vi skulle gå hem så kom det en hund som sprang lös, och både jag o malin är typ livrädda för lösa hundar, så vi stack snabbt som tusan tillbaka ner till det lilla stället vi var på. Och sen vågade vi inte gå upp igen på typ 10 minuter, haha, så modiga är vi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥