lite kul sådära

Sju fakta
Hemstad/ort: Götebrog
Hårfärg: Blont

Längd: 172
Ögonfärg: ljusblå , fast det skiftar
Skostorlek: 38
Humör: trötter
Vänster eller högerhänt: höger

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - jajjemensan
Tror du på kärlek? - klart!

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - njeaaoo...
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nepps
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - haha, ah faktiskt :/
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej

Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - yees.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej? eller kanske, haha

Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - hahaha, ja..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jodå

Tio saker
Kärlek eller pengar? -  kärlek
Vin eller öl? - inget av det, ska bli nykterist! haha
Dag eller natt? - allt blir mycket roligare på natten
One night stand eller förhållande? - förhållande, helt klart

Tv eller internet? - internet 
Pepsi eller cola? - inget av det, usch

Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - det beror på vilket humör jag är på
Färgfoto eller svartvita? - färgfoto
Telefonkontakt eller face to face? - face to face
Bilddagboken eller facebook? - facebook


Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - haha ja
Har du nånsin viljat ta livet av dig? ja

Har du nånsin gjort något du ångrar? - mmhm
Har du hoppat bungy jump? - näe, herregud det skulle jag alridg våga
Har du nånsin varit med i en olycka? - japps

Har du nånsin ätit en hel tårta? - hahaha , ja
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - charlie , herregud, & massmördaren
Har du nånsin gått på bio ensam? - SÅ mobbad är jag faktiskt inte.
Har du nånsin tyckt att världen suger? - jaa


Tio  K ä n s l o r
Saknar du någon just nu? - jaa, massor
Är du glad? - mycket

Är du fundersam? - haha, eh.. nääe
Är du uttråkad? - a little bit
Är du tysk? -  klart, isch liebe dich... fastnä
Är du italienare? - ja det också! fast nä
Är du finsk? - hm.. tvek där faktiskt
Är dina föräldrar fortfarande gifta? -har aldrig vart
Gillar du någon just nu? - gillar ja

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 18.57
Namn? - martina
Vart bor du? - göteborg
Hur många barn vill du ha? - 2 antar jag

Vill du gifta dig? - jajjemensan!
Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär, jag fattar inte hur man rullar.. haha
Har du ätit sushi? - nej usch nej, rå fisk..

Favoritglass? - polka & brownie kulglass, höhö
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 5 tror jag.. cornflakes, frosties, icaspecial, nesquick & Start. & sen har vi ju 3 olika sorters müsli också, haha
Humör? - trötteeer

Fyra Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - haha, nä, men en polis på cykel körde över min stortå i frankrike...
Har du en hund? - aldrig!
Sover du helst själv eller med någon? - spelar ingen roll typ, haha
Tror du på spöken? - om nån berättar spökhistorier så jaaaa, men inte rent allmänt..

S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? - lite , 176 skulle inte vara helt fel
Skulle du vilja kyssas nu? - haha,? njä
Skulle du vilja dricka dig full nu? - nevööör



Kan:
Kan du röra på öronen? - med mycket möda & stort besvär, ja
Kan du slicka dig på näsan? - nä :(

Kan du kolla i kors med ögonen? - nope, men skaka på dom
Kan dina föräldrar lita på dig? - oftast, hähä

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jadå
Kan du va på en fest utan att dricka?-  haha, jaa
Kan dina vänner lita på dig? - klart dom kan!
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - om det vore på liv & död.. haha näerå , men hellre det än öronen faktiskt
Kan du suga? - kommer ni inte ihåg att jag äger på att suga? ;)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - jaa, är grym på det faktiskt-

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - aa
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - nää duvet. klart!
Har du syskon? - 1 idiot
Har du någonsin haft sex med någon? - haha nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? - nej det hoppas jag inte?
Har du varit full den här månaden? - full på kärlek! hahaha nej, skoja

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - näerå!
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej, klockan är lixom 19.00 ?

Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja , detni ;) 
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - haha nä

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - OM jag har... fast nä , hahaa
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - nej, men gud
Har du ljugit på någon fråga än då? -  självklart inte, jag är ju en ängel? (A)

Vem:
Vem älskar du? - det skulle ni bra gärna vilja veta! det är.... ingen mindre än.... mamma! haha, dålig humor..
Vem hade du senast sex med? - ja det får vi väl se
Vem vill du bli full med? - jag skulle ju bli nykterist?
Vem är den bästa artisten/gruppen? - eh, haha vet inte
Vem pratade du senast i telefon med? - mormor, haha, det låter jättemobbat

Vem är snällast i världen? - jag? NEJ jag vet!! Hedvig, hon är typ en ängel! förutom när hon blir pissförbannad, haha
Vem vill du prata med? -  pirreplutt
Vem sov du senast med? - hm.. kommer inte ihåg, haha, illa!
Vem såg dig full senast? - det återstår att se
Vem vet allt om dig? nobodyyy
Vem hatar du mest? - m & a & c
Vem kramade du senast? -  jadu..
Vem kan berätta allt för dig? - allihopa! komsi komsi till tant martina & berätta dina innersta problem..

haha, mamma är förbannad på mig för att hon tror att jag är förbannad på henne, men det är jag inte?
klurigt dethär..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥