måste bli tjock, ja0!

Haha,
som ni redan vet (eftersom att jag skryter om det, nej jag är inte normal) så har jag gått upp några kilon,
JÄTTESTOLT över migsjälv för det har jag inte klarat förut!
MEN, inte har det lagt sig på magen, haha.
Så idag när mormor var här, så hade jag en magtröja på mig och hon ba
"men herregud martina! äter du riktigt? vill du ha kakor? ska jag göra varm choklad åt dig? snart får jag ringa doktorn!"
HAHAH, men hallå, SÅ smal kan jag väl ändå inte vara?
Samma sak är det med mamma, igårkväll kom hon bara in i mitt rum, satte en chipspåse på mitt skrivbord med en lapp "ÄT!" och sen gick hon ut igen.... hahaha.
Saken är att de senaste 2 veckorna har jag inte ätit chips, och jag har blivit sjukt mycket smalare!
Eller, kilona har inte lagt sig på magen.
Och eftersom alla verkar tro att jag är anorektisk nu bara för det, så får jag väl gå och äta den där chipspåsen...
när skolan börjar igen ska jag vara en  TJOCKSMOCK!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥