skrubba bort din sura min!

Precis när jag hade skrivit klart förra inlägget så vaknade alla andra, vi gick upp och åt och sen har vi städat i 5 timmar.... Det var galet mycket att göra alltså! Speciellt eftersom vi har 3 små stugor (snart blir det 4... Men det tar vi sen), så då måte man göra allt tråkigt 3 gånger.. Men iallafall, nu sitter jag här med mamma, carl & två små kaniner & är påväg heeeeem! Pappa kör den andra bilen, vi har galet mycket med oss alltså.. 2 fullpackade combi-bilar. När jag packade ner mina kläder så räknade jag hur många plagg som jag aldrig har använt nu i sommar. Gissa hur många? 42 st! Haha, jag packar verkligen för mycket.... Jag är hemma om kanske en timma, vi ska stanna på donken & köpa mat också. Vi har i princip bara ätit frukost idag, haha. Fast jag gick omkring och åt godis, kakor, baddare osv.. Men hallå, någon måste ju offra sig? I took one for the team! Nej, ni måste jag underhålla bollis, hon sitter och käkar tidningspapper... Sådan ägare, sådan kanin? Fast jag kan inte påstå att jag brukar äta tidningspapper... Pusshej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥