sömntutor

Hallå hallå, här ligger jag i min säng, 8 mil från min lilla rosa laptop. Alla andra i detta hus ligger fortfarande och sover. Men jag kan inte sova, icke sa nicke, så jag blggar istället. Höhöhö, bloggskadad... Jag är FORTFARANDE förkyld, och nu har det gått mer ån 2 veckor! Jag som vill bada i min poooooool :( Fast ifs så ska det ju regna... Så jaa, jag får väl blogga istället. Vet ni?! Jag har fasen nästan 6pack! Okej, nu kanske jag överdrev en aning, jag gjorde typ 20 situps i förrgår... Men man ser mina magmuskler, jag lovar! Fast kanske inte när jag har ätit.... JAJAJAJAJA, jag är iallafall askalasglad, för jag har lyckats gå upp några kilo! (haha, jag vet att jag är konstig. På sommaren när alla andra går ner massor & tränar massor så går jag in för att gå upp istället...). Fast ja, lyckan varar inte länge eftersom att jag vet att jag kommer gå ner alla dessa kilo igen till hösten. MEN MEN, låt oss njuta så länge det varar! Nu ska jag återgå till snorandet och hostandet, sen ska jag äta och sen ska jag packa och SEN ÅKER JAG HEEEEEEM! Så vi ses då, eller i bilen. Puss puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥