stackars klantarsle!

Min banan har minsan klantat sig. Stackarn har fått en blodutjutning på armen, och sådana har jag stor erfarenhet av, så jag aggerade "Doktor Klant" och bedömde såvitt hon skulle överleva eller icke. Efter mycket funderande kom vi fram till att dethela skulle fixa sig när hon tog sig ett dopp i min magiska pool (som förvisso inte är uppsatt ännu, men det är ett senare problem). Tänkte bara att jag skulle dela med mig om denna information. Och säga att jag kommer hem imorgon. DÅ!!!!!!!!!! blir det bilder. Nu ska jag.... Skaffa mig ett liv (har läst ut 2 böcker idag, och har i princip inte gjort nånting annat). Jag är ett hopplöst fall av klantarslesuperklumpeduns. Sedär! Nu fick ni lära er ett nytt ord också. Håll med om att min blogg är givande. Näe vet ni vad, nu får ni klara er själva, för jag måste svara klantbananen innan hon tror att jag har gått och dött eller nåt annat klantigt. Pusselipuss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥