TJOBRE

Jag kan fortfarande inte fatta att det som hände Norge i fredags verkligen har hänt på riktigt..
MEN, eftersom att vi inte kan göra något åt det nu i efterhand & ingenting blir bättre av att vara förbannade eller ledsna, så ska jag försöka blogga som vanligt ändå!
Allt är iallafall normalt här i mitt onormala hus,
Carl är förbannad som vanligt,
mamma är förbannad på Carl för att han är förbannad som vanligt,
pappa försöker få alla att bli lite mindre förbannade som vanligt,
och jag sitter här och bloggar, haha.
Och ute bara regnar det.... Svensk sommar på HÖG NIVÅ.
Haha, jag får en chock varje gång jag ser migsjälv i spegeln,
för mitt hår har blivit mycket blondare & jag har blivit mycket brunare.
Jag tycker att jag ser helt galen ut, men jaa... jag tycker ifs alltid att jag är ful, så jag har väl inte så mycket att säga om saken.
MEN NU!
ska jag ladda över alla bilder till datorn,
inte för att det är så intressanta bilder , det är liksom typ bara egobilder... 
MEN MEN , vad gör man inte, det är ju egobilder ni vill se ;).
I took one for the team again!
ni får en gammel knasbild sålänge,
kommer ni ihåg när jag lurade er att jag var brunett med denna bild? 
HAHHAHAHHAHA, suckeerssss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥