15 dagar med Martina

Tjenaa,
kommer ni ihåg "30 dagar"? 
Det som alla gjorde förut? (inklusive mig)
Jag har nu gjort en egen sådan, fast med bara 15 dagar, och skippat all tråkig skit som "Presentera dig själv" och "Vad är kärlek?" haha.
Detta är mest för att jag, imorgon, ska göra massor av tidsinställda inlägg till de 10 dagar jag är borta.
Det kommer säkert bli superbra och skitkul, så slipper bloggen ligga nere totalt..
Japp, såhär kommer det bli:
Dag 1 - bloggar jag besöker dagligen
Dag 2 - beach 2011 - egoboost
Dag 3 - killar, killar, killar
Dag 4 - i min suddgummiskål
Dag 5 - mina matvanor
Dag 6 - vad jag är rädd för
Dag 7 - min modellhistoria
Dag 8 - nödvändiga kalorier
Dag 9 - detta får mig att skratta
Dag 10 - det som används mest i min garderob
Dag 11 - på mitt sminkbord
Dag 12 - detta får mig att gråta
Dag 13 - vad jag saknar med att vara liten
Dag 14 - typiskt martina
Dag 15 - en vanlig morgon
Blir det bra eller?
KLART DET BLIR!
haha, jag gör nåt konstigt med munnen :o

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥