alla i min familj har damp

Får hattefnatt på min familj, alla är bannemej psykfall.

Sitter på Carls dator, har snott den. Fast teoretiskt sett är den ju 50% min, så jag har inte snott NÅGONTING.

AAAAAAAAAAAAAA, vet inte vad jag ska säga.
Har precis ätit thaimat, det är galet gott. Fast jag har ätit så mycket idag att jag på allvar tror att jag kommer spy snart.
Trevlig information sådär :)

Ska kolla på film, men telias filmbutik är ju något efterbliven, så jag tar gärna emot filmtips!

heheheheheeeeeeeeeeeeeeee.

Jajjemensan.

Så trevligt jag har det.

Nä, nu ska jag faktiskt dra o hitta nån film.
HARE GÖTT HARPLUTT!



haha, galen bild tagen med Heddas webbkamera...
vi är galna helt enkelt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥