kläder - hm

Hej alla barn nu blir det barnprogram,
nu ska vi se vad faster Martina tar fram.
NÄERÅ, men kläder ska re blir!
domhär ska jag få idaaag, fanns inte i storlekar under 38 i allum, så jag skickade ut papi för att hämta dom i högsbo eller nåt på hans lunchrast idag, hihi.
dessa shorts är också mina, mohaha.
näää så söt!
jag har sagt det förut, men jag säger det igen:
GE MIG!!!
ja, jag gillar linnen...
denna ska jag kööpaa
fejn!
hihi, söt sådära
fräsig jumpsuit!
också lite cool sådära
fräääsigt!
alltså, jag SKA ha dessa.
bra att dom bara finns i storlek 40 som minst där jag är..
denna ska jag också köpa, om ni vill veta.
nää, så söt
gulligt!
haha, bara för att jag älskar randigt..
man måste ju bara älska hela denna outfiten :o
jackski
JAJJEMENSAN, det var det det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥